Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Administrare contabilitate imobile
16 lei
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Administrare completa

Activitatile desfasurate:

Contabilitate

-Organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla, pentru asociatiile de proprierari, cu ajutorul mijloacelor informatice, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare;
-Calculul listei de plata si a facturilor individuale de cheltuieli pentru fiecare    proprietar
-Calcularea si incasarea penalizarilor in conformitate cu reglementarile legale in
vigoare si a sistemului aprobat de adunarea generala a proprietarilor;
-Sesizarea comitetului executiv in vederea somarii restantierilor si aplicarea procedurii de recuperare a restantelor, cu penalizarile aferente;
-Prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile a asociatiei de proprietari;
-Intocmirea si depunerea a situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei de proprietari la consiliile locale, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare,-Intocmirea fiselor fiscale si depunerea acestora la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala isi are sediul asociatia de proprietari;
-Intocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat de catre asociatia de proprietari;
-Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat de catre asociatia de proprietari;
-Plata impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;
-Prezentarea, la solicitarea comitetutui executiv sau a comisiei de cenzori a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile a asociatiei de proprietari;
-Intocmirea si prezentarea anuala, in adunarea generala a asociatiei de proprietari,raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent;
-Consultanta si asistenta de specialitate privind activitatile din cadrul asociatiei de proprietari;
-Pregatirea dosarelor in vederea inaintarii in instanta a restantierilor;
-Gestiunea contractelor existente (state de plata, declaratii obligatorii, ordine de plata pentru taxe si impozite): de mandat (presedinte, cenzor), conventii pe prestari servicii/contracte de munca (administrator, ingrijitor cladire, responsabil bloc/scara,mecanic, fochist, etc.)

ADMINISTRARE TEHNICA

-Verificarea sau avizarea, daca este cazul, a indexului contoarelor de retea aferente ;
procurarea mijloacelor materiale necesare intretinerii si reparatiilor
-Instiintarea comitetului executiv si luarea masurilor necesare pentru efectuarea la timp si eficient a lucrarilor de intretinere si reparatii;
-Urmarirea realizarii contractelor cu persoane fizice sau juridice :-Supravegherea executiei lucrarilor de reparatii si de intretinere si participarea la receptia lor, consemnand finalizarea acestora; asigurarea efectuarii de plati corespunzatoare stadiului lucrarii;
-Controlul indeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat de asociatia de proprietari pentru curatenie, incarcarea si evacuarea gunoiului menajer si alte activitati, si in caz de incalcare a acestora, sesizarea comitetului executiv;
-Inspectarea proprietatii comune in vederea inlaturarii defectelor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari (scurgeri de apa etc.).
Pentru pachetul de mici reparatii
-Efectuarea de mici reparatii la elementele proprietatii comune (inlocuire becuri, intrerupatoare, geamuri, elemente de inchidere la usi sau ferestre, belciuge), pentru care asociatia va suporta doar costul pieselor si materialelor folosite.-Interventia, in cel mai scurt timp, pentru limitarea pagubelor in cazul avariilor la instalatiile comune ale condominiului;

Valoarea contractelor de administrare completa este stabilita in functie de condominiu.
Din Gura in Gura
Alte Produse